przed-ubiór
nie wiem o co ci chodziło z tą drugą koszulką -.-
5/10
po-ubiór
tak emo
przed-make-up
makijaż ok ale policzki są niestaranie pomalowanie i nie podobają mi się strasznie usta a oczy no mogę przeżyć .
7/10
po-make-up
też jest emo , i musiałam zakryć te usta bo nie podobały mi się .
padicure-nie robiłam ponieważ miałaś tylko jeden lakier i tylko parę ozdób .
punktacja : 5+7= 12 ptk
nie tak źle .